Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż przestrzegam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Dostrzegłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz uczynić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje etap choroby oraz pokieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie przeprowadzane jest przeważnie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto konsumować czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o stosowną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, lecz dopełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który oddziałuje na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje bardzo źle na twój organizm oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie groźne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich wstrętnym zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, też w łózku. Rzecz jasna jako palący na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś prócz diety czynnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w przypadku, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra